Strona główna |  Pracownicy | Kontakt |

Galeria

LIPIEC 2010

1.07.2010 Czechy ZOO Safari
Wakacje tego roku zaczęliśmy odlotowo. W związku z tym, że wygraliśmy konkurs Szkolne Rady na Odpady mogliśmy wyjechać do Czech, aby zwiedzić tamtejsze ZOO Safari. Ten wyjazd był wyjątkowy, choćby ze względu na to, że niektórzy z nas nigdy nie byli za granicami naszego państwa. Na miejscu okazało się, że teren ZOO jest ogromny i zwiedzić go można specjalnym autobusem, więc wsiedliśmy i podróżowaliśmy jednocześnie podglądając różne zwierzęta w ich codziennym życiu.  Mogliśmy także zajrzeć do różnych ptaków, ryb, gadów i wszelkich niespotykanych na co dzień  stworzeń. Pełni wrażeń i szczęśliwi wróciliśmy do domu, aby opowiedzieć rodzinom, co ciekawego mogliśmy zobaczyć.
Mirka M.

zoo

12.07.2010 Salonik muzyczny – quizy
Mimo, iż jest lato my i tak nie próżnujemy i kolejny raz spotkaliśmy się na saloniku muzycznym, tym razem, aby rozwiązywać skomplikowane quizy. Do rozwiązywania zadań podeszliśmy grupowo, aby móc wspierać się w podejmowaniu trudnych decyzji i udzielać właściwych odpowiedzi.  Dzięki temu spotkaniu utrwaliliśmy sobie ogół wiedzy na temat Fryderyka Chopina oraz jak zawsze fantastycznie się bawiliśmy.