Strona główna |  Pracownicy | Kontakt |

Galeria

ARCHIWUM - LIPIEC  2008

Plażowanie w Boszkowie
Dnia 3 lipca pojechaliśmy na plażowanie do Boszkowa. Opalaliśmy się,  graliśmy w różne gry sportowe, śpiewaliśmy fajne piosenki graliśmy piłkami w wodzie i na plaży. Atrakcją dla nas były rowery wodne, którymi popływaliśmy po jeziorze, potem jedliśmy pyszne lody. Na zakończenie dnia zjedliśmy pyszną kiełbasę z surówką. Serdecznie dziękujemy p. Jagodzikowi prezesowi Towarzystwa Gimnastycznego Sokół oraz p. Beacie, p. Małgosi, i p. Wandzie za pomoc w organizacji tego dnia. Dzięki wam mogliśmy  skorzystać z atrakcji wodnych, skonsumować pyszne jedzenie oraz zregenerować siły.  Bardzo nam się podobało mamy nadzieję, że wkrótce pojedziemy znowu.
                                                                             Małgosia D.

11.07.2011 Pokaz mody w naszym Domu

Pokaz mody odbył się wspaniały Pokaz Mody, przygotowany  przez projektantkę p. Małgorzatę Z. Udział w pokazie wzięło wiele osób, przygotowanych pod względem stroju, fryzury i makijażu. Zaprezentowały się oszałamiająco a kulminacyjnym punktem pokazu było zaprezentowanie mody ślubnej. Wszystkim widzom ogromnie się podobało i każda kreacja została nagrodzona owacjami na stojąco.
                                                                             Krzysztof U.

14.07.2011  Wrocław ZOO

14 lipca mieliśmy niesamowitą wycieczkę do Wrocławia. Ten dzień przyniósł nam wiele niezapomnianych wrażeń. Pierwszym punktem wycieczki było zwiedzanie ZOO. Spacerując uliczkami mogliśmy podziwiać przepiękne widoki oraz przeróżne zwierzęta, ptaki i owady. W ogrodzie  jest tak wiele do zwiedzania, że przebywaliśmy tam pół dnia, następnie pojechaliśmy na wrocławski rynek, aby skorzystać z gościnności restauracji Sphinx i zjeść pyszne jedzenie. Do domu wracaliśmy z pełnymi brzuchami oraz przepełnieni wrażeniami. Już nie możemy się doczekać następnego wyjazdu.